så kan de gå,

Ja för er som inte vet de så har jag det värsta humöret man kan typ tänka sig. Ibland bara explorerad de och jag bara MÅSTE kasta saker omkring mig skrika, elelr så är jag så grinig och blir inte nöjd förens andra har blivit lika griniga som jag. 
Detta kan resultera i att många dyra och värdefulla saker kan hamna i skott linjen. 
Min dator har åkt in i väggen några gånge, glas har åkt i golvet, blommor har åkt ut genom fömnstret gaderoben har hamnat på golvet osv ni hajjar grejen.

För några veckor sedan var det min ÄLSKADE   som hamnade ikläm.
Jag pratade med min mor i telen och tillsist brast humöret och när samtalet var över så sulade jag in den i väggen ( helt omedvetet ...typ)
Det blev sprickor över hela skärmen.  När jag sedan insåg vad de var jag kastade så blev jag så ledsen MIN ÄLSKADE MOBB!
Jag har nu haft den ett tag så och sms, FB och andra spel gick inte riktigt att tyda. ( jag hade ingen försäkring) jag skulle bli tvungen att köpa ny, över 2000 skulle mitt utbrott kosta mig.

Så jag sprang till Telenor snyftade lite och vipps så kom jag ut med en
ÄLSKART!!!!!

Kostar mig inte så mycket mer och jag la till en försäkring den här gången.

Thats meeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0