yo yo,

ASSÅ fuck de här vädrel. Jag vEr fullt instäld på att gå upp tidigt och ligga och sola fram tills Hanna och jag skulle ses. 

Så i morse när jag vaknade, blev brutalt väckt av klockan så gick jag upp, tog på mig solisarna, vandrar in i badrumet som en zombi. Det tog npgra min innan mina trötta ögon insåg att det inte var solisarna som gjorde att det var så mörkt.... det var MOLN!

Så nu har jag setat och spelat sims istället och snart kommer Hanna panna och plockar mig. Vi ska till nya IKEA. Så spännande. 



Kommentarer
Postat av: Alex

Fyfan va jag känner igen mig.. som grädden på moset kom det lite vatten under min promenad ochså! kuljul

2011-04-26 @ 15:18:22
URL: http://alexandralainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0