Älska de du har, inte de du kunnat haft!,

Nu är det andra bullar som gäller.KÄnner själv att jag gått för långt, paserat gränsen. 
Nu blir de hård träning, sten hård diet och dags att vara seriös igen...

Jag sa innan sommaren .. " den här somaren ska jag flippa" och om, om jag gjorde de. 

- 5 helgen i rad som jag inte minns
- För många 3-4 dagar i veckan
- hemma 7-8 på morgonen för att sen jobba
- 2,5 vecka med alkohol varje dag
- Vaknat upp på okänd ort
-Träffat brutalt mycket nytt folk
- OCH ändå har jag jobbat HELA sommaren.
Men efter den här helgen som va så känner jag, nu har jag nått min gräns, flippat total. mission completed!
Jag tänkte den 30:de då kommer inlägget, utvädering över sommaren -11. Om jag känner mig nöjd, vad som hänt bilder, historier osv så håll utkik. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0