Besviken men inte förvånad,

Jag är så jävla sko kåt nu så de är helt sjukt. Kollar run på skor hela tiden just nu! De var AS länge sedan jag köpte skor och känner nästan panik över det. När min lön kommer blir det MINS 4 par! MÅSTE!!

Här är några av skönheterna jag kollat på..



Klicka för att stänga fönstret
Ett måste till hösten!

Klicka för att stänga fönstret
Om dessa inte finns kvar när min lön kommer då tar jag livet av mig! MÅSTE HA DOM!!!
Tycker någon borde köpa dom till mig, bara för att jag är så snall och så de inte hinner ta slut ;)

Klicka för att stänga fönstret


Kollat en massa klänningar också, jackor och väskor, en ny kalender ska också införskaffas. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0