Du existerar inte här,

Nu sitter jag hemma efter en underbar middagr med min älskade Rebecca och H.

Har de underbart och vill verkligen inte åka hem imorgon. Trivs så jävla bra här!! Så otroligt taggad på den här hösten så ni anar inte.
Klart så saknar jag min familj men om jag ska vara ärlig är de bara de jag har där hemma. De vänner jag har vet jag finns ändå.

Men förutom familjen och de få VERKLIGA vänner jag har där är de bara en rad av flachbaks av dåliga minnen.
Finns inget där at hämta, inget där att ge. Så just nu skiter jag i vad folk tycker och tänker om mig i Eskilstuna. Ser bara en framtid någon annanstans.

Idag har vart så chill, fikat, strosat runt på stan och fixat med jobb. LÄste en klockren artikel som kjag delar med mig av sen här.



Vet att jag uppdaterat dåligt men de blir bättre. Näör jag kommer hem imorgon bilr de massa bilder och annat skoj. Ser framemot helgen dock, har massa skoj att se framemot så ska nog inte klaga allt för mycket över att jag åker hem ;)

Nu blir de att kolla fotboll med killarna, eller ja kolla och kolla...

Puss på er!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0