,

De här är en artikel som är tagen ur CHICs senaste tidning. Tyckte den var så klockren att jag måste skriva den här, den beskriver sommaren så på pricken!




"
Förstörd av sommaren?
vi hjälper dig upp ur snuskiga semesterträsket

Sommaren är åh så så härlig, men ack så förödande. Helt plötsligt skiter vi i alla reglegn ( "för de är ju semester") och lever ut som om de inte fanns någon morgondag- på gott som på ont. Äntligen får vi unna oss läta sovmorgnar, fika tre gånger om dagen, extra mycket bearnaisås till köttet och förstås vin i massor. Kanske är du dessutom en sådan som råkar bli en "sommarsökare" och har tömt paket efter paketnär du suttit på uteserveringarna och pimplat margaritas, och nu vet du inte hur du ska sluta med varken ciggen eller en drink innan maten?
Att hamna i dåligt mönster under sommaren är lika lätt som att det blir att de blir en fnurra på tråden med den man älskar. Skilsmässostatestiken är aldrig så hög som efter semestertider. Undra på när vi helt plötsligt tvingas umgås gygnet runt och sällan trängas i någon släktings stuga. Kasnke råkar du skälla ut din svärmor när hon för tredje gången frågar om de inte var dagst för barbarn snart?
Medans du som singel kanske har gått och kärat ner dig i en grekisk gud från Zakynthos och nu funderar på att säga upp dig och flytta dit, samtidigt som du funderar på varför de svider så förvivlat när du kissar? Som sagt sommaren för med sig både trevliga och mindre trevliga överraskningar, men lugn, vi har rådfrågat experterna som hjälper dig att komma på bana igen.

"

Tycker inte ni att den bara är för klockren. Sen har de en massa tips på hur man ska "klara sig ur dessa olika situationer. 

TEX
Problem: Du har pimplat vin varje dag

Problem: Du ahr lagt på dig några pannor

Problem: Ditt förhållande är i gungning

Problem: De svider när du kissar

Problem: Du är kär i poolkillen
OSV
Jag satt och läste den här när jag var i Stokholm och jag satt och flinade för mig själv. Tyckte det var en perfekt beskrivning på hur sommaren är. 

Vet ju själv att jag gått loss på alkoholen och ciggen brutalt den här sommaren. Inte påtala om maten, slöseriet på mat. Har käkat ute typ varje dag känns de som. 
Men samtidigt jag älskar att äta ute, älskar att unna mig en trevlig middag med tex min älskade Rebecca. De är värt de för mig. Men sen måste de finnas gräner och de gränserna har jag överstridit brutalt den hä sommaren, Haha! 
Men va fan gör man.. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0