,

Med facit i hand hade jag handlat anorlunda.



Jag förstår inte det är 4-5? år sedan jag träffade den här killen. Jag kände han kasnke i 10-12 dagar, har inte träffat han sen dess men ändå betyder han så otroligt mycket för mig. Tänker ofta och undrar hur han har de, hur han mår och hur hans liv är. Om han är den samma som han för för de dom där åren sen. 

Han är en Kille jag mötte när jag var på semester i Thailand med familjen. De var av slumpen vi började prata. Men vi upptäkte snabbt att vi hade en hel del att prata om. Vi kunde ligga på solstolarna på kvällarna, kolla på stjärnorna och prata i timmar. Vi kunde gå flera km längs med stranden och bara prata. 

De är en av de här kvallarna som jag kommer minnas hela mitt liv. De var en vanlig kväll, som de andra vi låg vid hotelest pool och kollade upp på stjärnorna och berättade och pratade med varandra. Sen blev Allt kolsvart. All belysning släcktes och de ända som lyste upp oss var ljuset från månen. Vi fick den otroliga iden att bada. Med kläder och allt så badade vi i polen, vi badade i timmar. De kanske inte låter så merkvärdigt men de var helt enkelt en sådan där kväll som man aldrig glömmer.

Men visst är de otroligt? 
De finns personer som jag kännt betydligt längre som betyder mindre för mig än han.. Helt sjukt!
Visst vi har kontackt än i dag och pratas vid då och då. Men jag har inte sett ha sen den dagen jag flög hem igen. De är en sak att sitta bakom en skärm och prata än att sitta brevid varandra och prata. Stor skillnad!

Jag har lovat mig själv att en vacker dag så ska jag träffa han igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0