helt jävla sanslöst, så jävla *******!!!!!,

Just nu! Så jävla förbannad. Eller nja, förbannad och förbannad är nog en härlig jävla blanning mellan förbannad, besviken och brutalt sårad
Någon som jag trodde stod mig väldigt nära, dens namn nämdes i fel mening. Jag fattar inte hur personen ens kan se sig själv i spegeln ännu mindre se mig i ögonen. Vilket bullshit!
Trodde verkligen någonting helt annat.
Ha aldrig höga tankar om någon för ni kommer bara bli besvikna! Jag är så ursinnig nu! Jag är så PISST FUCKING OF att jag inte vet vart jag ska ta vägen! 

Asså fuck de senaste 7 åren vilket jävla slöseri med tid. Fuck de här senaste halv året, vilket slöseri med tid. 

Och folk frågar mig varför jag är så jävla kall av mig, varför jag inte bryr mig, varför jag bara viftar bort folk. Om ni ens viste hälften av vad jag gått igenom skulle ni förstå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0