Mobilbloggar

Nu ska jag berätta hur de kommer sig att jag for till Stockholm i söndagskväll.

På lördagsnatten fick jag ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till, PLUS efter lördagsnatten fick jag nog av Eskilstuna. Eftersom erbjudandet kvar stod på söndagen så fanns de ingen tid att förlora. Jag packade väskan och for ner till stan, mötte Rebecca tog en kaffe sen åkte jag. No regrets!

Spenderade första kvällen med filmmys! Hela måndagen har jag gått runt här och kollat runt efter jobb och föreställt mig själv här, på heltid. Kommer älska de!!!!!
Eftersom alla typ jobbar nu så vart jag själv men hade inget emot de. Satt och dikade med mig själv, läste tidningen, kolla på människor och njöt av att vara själv.

Men även en ensam varg behöver sova, efter mycket om och men så.., ja ligger ju i en soffa, just kollat klart på film. Käkade på Zink med två väldigt trevliga karlar, fortsatte sen för vattenpipa och efterrätt. Haft en toppen kväll och en toppen dag. Vill ALDRIG TILLBAKA! Haha! Nu ska jag sova imorgon fortsätter mitt äventyr här och imorgon kväll kommer min soulmate, Rebecca hit!

<3 Sov gott allihoppa!!

Kommentarer
Postat av: G

Jobbar inte du?

2011-08-23 @ 03:46:51
Postat av: bella

tjena snygging följ gärna min blogg:)!

2011-08-23 @ 04:01:48
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: bella

tjena snygging följ gärna min blogg:)!

2011-08-23 @ 04:01:48
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: UUUTLEEENNINGEEN!! ;)

SDB!!!!

2011-08-24 @ 00:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0