Tack, du får mig att skratta,

Kädkriser är alltid ett problem i mitt liv. 
Spelar ingen roll om jag städat innen, kommer de en klädkris så är de kört. De ser helvete ut på bara några minuter och i slutet brukar jag nästan alltid sitta i mitten av skiten eller inlåst i min garderob gråtandes. 
Så är de bara och börja om med allt. 

I lördags hade jag en sådan kris. Dock klarade jag mig från tårarna. Men allt gick så dåligt!


Allt gick piss efter klädkrisen var avklarad så när jag skulle kliva ut från huset.... då gick mina skor sönder. Bara in coh leta reda på ett par andra. De är inte de lättaste. Har ju som sagt dryga 100 par att välja mellan. 
Efter de näsr jag skulle cykla ner så fasnade mitt halsband i cykeln och gick sönder. I mitt vredesutbråt där så slängde jag i väg de medans grannarna fick höra alla svordommar som jag kunde komma på plus lite till.
när jag väl kom fram till jennifer så var håret totalt förstört pga funkt och cykelturen. I bitterhet står jag på toan och försöker räda situationen  men lön löst. Fluffet var borta, lockarna var borta och de vara bara att leva med sanningen.. 

Före:


Efter:


Men kul hade vi ändå, när spriten gjort sitt så tänkte jag inte så mycket på att jag såg helvete ut... Alla har ju sina dåliga dagar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0