,

Känner brutalt död just nu, inte alls lust att kriga men lovat är lovat. Nu ska de fixas och så här snart dyker Rebs upp och de ska ut på mission sen kalas!

Nu orkar jag inte skriva mer, simon sitter och glor på skärmen så förjävligt! 

Vi har haft en riktig deg dag idag, han kom med kebab till mig ( de var är ju lördag) sen satt vi i soffan ett bra jävla tag och degade.

När mor och far kom hem flydde vi fältet åkte och hndlade nötter och energidryck. Vi hade skit kul i affären , pappa sa att de inte fanns de nötter som jag bett han köpa så vi gjorde de till vårt uppdrag attt ta reda på om de stämmde. 

Jag hade till och med riktat en karta till pappa så han skulle hitta men icke kunde han hitta dem.



så jag messade den här bilden till han när jag kom ner. HUR I HELVETE KAN MAN MISSA DEM?

Efter de så åkte vi till tunis, Simon var mitt moraliska stöd när jag provade skor och kläder. Efter de käkade vi glass. Mycket gott!

Nej nu måste jag skynda mig, kriga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0