kärlek,,

Å helvete vad jag bara älskar dessa brudar. Skulle kunna död för er!
Synd bara att alla lämnade mig ensam kvar i den här hålan...



Världens bästa Alaa!
Fan vad jag gillar henne. Hon är ju bland de goaste och finnaste som finns! Hon är så genuint snäll och vill alltid allas bästa. Vi har så otroligt kul tillsammans, skrattar och grter tillsammasn och jag vet att hon alltid finns där! ALLTID. Jag ahr ringt henne massa ggr mitt i natten och gråtit och skrattat, hon finns alltid där! Om jag inte hade haft henne i mitt liv hade de vart så mycket mindre skratt och glädje! 
Hon har lärt mig att se på saker på ett annat vis, hon har gett mig en ny syn på världen och öppnat mina ögon för massa nya saker. Hon har lärt mig att uppskatta de små sakerna i livet. Om någonting skulle henne med den här tjejen skulle mitt hjärta gå sönder!!!



Världens bästa Rebecca!

På gud hade gått under utan henne. Hon har hjälpt mig så otroligt mycket genom alla dessa år. Jag har känns henne hela mitt liv och vi delar så många helt otoliga minnen. Denna tjej är den jag litar på mest av allt. Vet att hon gör allt och vill alltid mitt bästa. Hon är min soulmate. Att hon inte finns här hos mig nu... de känns, saknar henne efter att hon bara vart borta ett par dagar. Är van vid att träffa henne nästan dagligen, separationsångest . COM
Jag hade aldrig klarat mig den senaste tiden utan henne!

Världens bästa Matilda!

I denna dalabrud hittade jag en riktigt, riktigt bra vän, en bästa vän! Vi klickar så otroligt bra, vi har de alltid kul ihop och vi förstår varnadra på en helt annan nivå. Hon gjorde min gymnasietid till den bästa tiden någonsin. Hon har verkligen stått vid min sida genom allt och ställt upp! Där kan man sancka om got your back.
Vill aldrig förlora henne som vän. Matilda är den typen av person som när hon bryr sig om någon då bryr hon sig till 110%. Matilda kommer alltid ha mig på sin sida, vått som tortt, bra stunder com dåliga stunder. 

Ni är de jag bryr mig om!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

<3333

2011-08-29 @ 15:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0