Vissa dagar är jobbigare än andra, de är bara att bita ihop,

Gårdagen med Tild!

Tog några öl på Royal sen vart de bara chill. 

BTW ringde till polisen, haha! Anmälde att de fanns en förvirrad kvinna som gick runt på krogengatan. HAHAHA Ja de är sant! 
De var en tjej som gick runt i enbart lerigt linne och verkade inte riktigt ha huvudet på rätt ställe. Alla indianer i kanoten liksom!






Idag har jag och Tilda bara haft de bra. Vi var lite lagom slitna så vi åkte hem till mig, där Matilda fick ta tag i min kaluffs och klippte till de. 
Efter de vart de tunis. Med shopping, massa shopping! Kan ha gått en aning överstyr tror jag
Jag och Matilda snodde bilen och körde runt och härjade i Eskilstuna. 
Aldrig tur!

Simon fick komma och rädda oss...

Efter vi vart på Tunis så vart de stan en snabbis, liskom när vi ändå var igång!
Efter de blev de MAT, spicy!

UPPS!
Bland annat köpte jag dessa! 

Efter jag gått i veckor och kollat och kollat, provat och provat köpte jag dessa. Tyckte jag förtjänade dem efter allt som hänt nu på senare. 

Köpte en klänning också, Vart så glad när jag hittade den i min storlek. 
Sitter den bara inte bäst?!

Köpte också en massa annat bla halsband, prudukter till håret, underkläder, bikins o massa skit. 

FUCKING LOVE TO SHOP!!!!!!



Sen var de dags att säga hejdå till Matilda... 
Stod och väntade med henne tills hon åkte... Vad tycks om min outfit?



HAHA!



Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0