Att de ska vara så..,

45 minuter på tunapar ett par tusen fattigare, några påsar rikare och ett gladare humör. 
Men lite julklappar är klara men de blev mest saker till mig själv ändå. Vart skojorta, kavaj, tröjor och massa annat skoj. Efter de blev de middag med Hanna, VD och simon. Nu sitter vi i soffan och ska kolla skräck film strax. Är HELST färdig efter veckan 46  h timmar har jag jobbar och har yttligare 10 kvar i helgen sen jobbas de direkt på måndag igen. 

Har haft de SJUKASTE drömmarna den här veckan, men de sjuka är att jag har BARA vart hemma hela veckan så de har ju inte vart någonting som kan ha påverkat mig. har vaknat mitt i nättrerna i ren panik, skrikit, gråtit och kallsvettats. Brukar sällan drömma mardrömmar men den här veckan har jag drömt massa. Har även sovit så galet dåligt, har vaknat om  och om igen på nätterna och inte kunnat somna om. Vaknat med ett ryck utan andledning... 
har sovit ca 3-5 timamr per natt den här veckan.

Aja, nog med detta nu ska vi kolla på en av jordens hetaste män i en film. 

Puss på er och hoppas eran vecka har vart bättre än min. 

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0