Bara du och jag kan veta vad som egentligen hände mellan oss,

Ni anar inte hur glad jag är just nu, har hoppat i sängen, skrikit, kickat runt med fötterna och jag kan fan inte sluta le!!!!!!

Nu ligger jag i sängen halft gråter av lycka i telefon med Matilda! SÅ GALET EXALTERAD!!!! OMG, kan inte sluta va sååå glad!! Efter två tunga veckor så belönar livet mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så synd att mina päron sover annars skulle jag sätta på dunka dunka musik, sjuka (skrika) och bara härja sönder!

Inte nog med de jag har hittat 3 FUCKING underbara klänningar som jag SKA ha!

JAG ÄLSKAR MITT LIV!



image description

Kommentarer
Postat av: claudia

KOMMER BLI SÅ JÄVLA GALET FILLING. FATTA, SOMMAR, VÄRME, BRA MUSIK, SNYGGA KILLAR(FÖR ER DEL DÅ;)) CHAMPAGNE. GAAH!!

2011-12-06 @ 13:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0