,

Nej vart inget ledigt för mig idag.... inte för att de gör mig någonting. Hade ändå inget direkt planerat direkt och för de andra är de ett bra sätt att hålla tankarna i styr. 
Men de är inte lite extra jag jobbar, blir att efter jag jobbat dagenspass  så har jag redan jobbat mina 40 timmar... Sen blir det till att jobba helg också ex antal timmar. Men men chash is king. 

La mig galet tidigt igår... Inte för att jag somnade men kan säga att när jag låg i sängen var klockan 21,15... somnade inte dikerkt ( konstigt nog ) men ändå. Den här veckan har sömnen vart jätte jobbig, ha vacknat mitt i nätterna av att jag är helt kallsvettig, drömer konstiga drömmar, mardrömmar, vaknar utan anleding och kan inte somna om. De har vart sjukt jobbigt. 

Aja nog med emo bullshitet, kaffe sen JOBB. Set icke fram emot cykelturen dock. Igår, var lite lite sen upp på cykeln...d e brukar inte skada bara trampa på lite exra, men inte igår. De blåste så mycket att när jag trampade så kom jag ingenstan och vid ett tillfälle höll jag på och bli omkull blåst... 


image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0