,

Kan inte låta bli att bli så jävla förbannad!!!!!!




Är de inte typist karlar? Får de inte som de vill blir de griniga oh bittra, nästan som 3-åringar. De är som när de är barn får de inte suga lite på tutten så tjuter de till käften är fyld och de fått som de vill. Men vissa tar de till en ny nivå! VIDIRIGA ÄCKLIGA OCH PATETISKA MÄN. Va fan är de för fel på killar ibland? 

De anhållna är alla i 20- årsåldern, "

De är ju så sjukt! De är ju för fan som mig, HUR kan man göra någonting liknande, de är så brutalt och grovt. Hur FAN kan man leva med dig själv? 

" – Vi såg när flera av dem greps på lördagen. Och vi såg när tjejen kom stapplande ut och fördes bort av ambulansen, säger ett ögonvittne..."

Jag skulle må så dåligt om jag fick se den här synen, de skulle fan fassna i huvudet. Kan inte ens föreställa mig ens hur hon mår nu.. Jag själv tror inte jag skulle överleva de.

Nä de går inte ens att beskriva hur förbannad jag blir, klipp kuken på våldtäcksmän. De är EXAKT vad de förtjänar! Sotera ut skiten från samhället och ta ifrån de bäste privelegiumet som finns i livet SEX! 

NÄ FYFAN !! Nä jag typ skakar när jag tänker på hur brutalt och hämskt de är. (!!!!!!!!!)

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0