,

Sitter på tåget mot Stockholm just nu, de blir ingen lång visit men men...

Känns som om mitt liv enbart handlar om jobb, Stockholm, och träning just nu. Gör inte så mycket men börjar bli lite tjatigt med samma rutiner vecka efter vecka. Dock så finns de inte så mycket mer att göra så här dags på året ändå.

Hösten, tillbringar de flesta med att dra ut sommaren. Ha kvar sommarkänslan in i de sista. Men när väl hösten är här, då tvingas man inse.
Vintern, när väl vintern står vid dörren så öre bara ett fullt krigsfält i garderoben (tjejer). Hur klär jag mig snygg och sexigt samtidigt som jag är varm? De är frusna fötter. När de kommer till krogen så är de kilometer långa köer till garderoben och fötter som aldrig han bli varma. Kanske en och annan förkylning pga av rökpauserna ute, utan jacka. De är bara blött och jävligt!!
Sen ska vi inte börja tala om slasken och den förbannade julhysterin.
Men vintern har sina mysiga stunder precis som hösten har.

På hösten har vi, en kort men mysig period med färggranna löv.
Och vintern har vi skidåkningen och nyår!

Men vilket väger högst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0