,

Om ni bara kunde gissa vilket MAXIMALT oflyt jag haft idag.. 

Jag har blivit påkörd av en bil och nerstänkt av en annan... Den ni bräck den.
Kanske ska ta de från början. 

De har ändrat alla bussar istan = mitt livs undergång. 
De gng näst in till INGA bussar till mig nu eller ner till stan.
De fick jag klar gjort idag. 

Cyklade som en gallning ner till stan på de som en gång jag kallade cykelbana men nu kalla en rak puckelpist. 
Svettig som ett as ser jag ljuset när jag kommer till stan. BUSSEN, jag hinner. 

Men precis när jag ska ta de sista traperna dit så prejas jag av en bil och landar på gatan. Liggandes ser jag hur bussen åker ifrån mig.
Inte bara de killen i bilen kliver inte ens ut ut bilen och kollar läget. 

Bitter rullar jag cykeln framåt och inser att jag måste ta en annan buss. En buss som har sin näsmatse hållplats 1-2 km från mitt jobb... 

Men de var bara bita i de sura äpplet och sätta sig på den. Efter ett mindre bråk med busschafören...

NÄr jag väl vandrat för ett tag ser jag ljuset för andra gången under den dagen. FRAMME. 
Så komemr en bil i fullfart och kör förbi och detta resulterar i en våg av slasck, vatten och grus. 

BRA morgon! 






Förutom de så har dagen vart OK! jobbet gick bra och efter jobbet har jag bara chillat med Simon. 

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0