,,

Sitter på jobbet nu, hade en super mysig går kväll!!
Men imorse, vad är de med mig och att aldrig ha tur! De har ändrat om hela bussystemet och där med flyttat på alla bussar. Vilket jag fick lära mig den hårda vägen.
Vaknade i tid, något någorlunda pigg, cyklade i tid till bussen, ingen stress.
Sen när jag står där.. Väntar så kollar jag klockan och inser att bussen borde stått där.
Kollar mig omkring och ser hur bussen åker från en annan busshållsplats...,, jag menar ju de, varför ALLTID jag?
Så tänkte att jag skulle ta en annan, tvingas dock då gå 1-2km men vad ska jag göra liksom?

Köpte mig en kaffe och ringde till mor.
Jag ringer alltid henne om jag behöver klaga på nå, berätta nå eller bara ha någon att prata med.
Men då visade de sig att hon hade tid att köra mig! Lucky me!!!!!
Bästa mamman

Började med tvätten igår, 3 maskiner, eller nja man skulle nog kunna säga 3,5 första maskinen blev lite full. Stod och sparkade in tvätten. De värsta är bara att de inte ens är hälften...
Suck men men ha en bra dag mina gurkor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0