,

Har haft min älskade Rebecca hä ikväll. Därför jag icke bloggat. 
Vi har käkat middag tillsammans och diskuterat den eviga frågan... nyår. Hon har degat i min säng och jag har sprungit fram och tillbaka och städat. Kan säga att de är första gången på en månad som jag ser golvet i min garderob.

Nu ligger hon och snusar i min säng och jag sitter brevid. Skulle vilja säga att jag är pigg och glad men jag är  nog inte nå av de.
Dilemma dilemman och jobb och jobb. 

Lovade bilder men jag har icke hunnit sotera bilderna så om ni vill se få men några bilder plus få en härlig berättelse så kika in HÄR. Kan garantera er att texten får er att dra på smligroparna. 

För övrig så har både jag och Rebecca vat så övertrötta att våra humor har vart väldigt billig. Skrattar åt allt och ingenting. Ni kan ju föreställa er, jag och Rebecca i våra mest osmickrande tillstånd, skrattandes onskefullt i kör. Tårarna rinner åt våra billiga skämt, driver om oss själva och om allt och alla. 

Rebeccas senaste komentar som fick oss att brisa ut i en hysterisk kör av onskefullt skratt 
" De där ser jävligt gott, för jag vet att de är chocklad och jävligt mycket socker" 

Skrattet ekade i huset och men hajen musik i bakgrunden kunde jag höra det. Pappa!
Han kom upp och ber oss skratta tystare. Detta gör ju att de blir lite, lite roligare att skratta. 

Håller på och laddar ner en film som man nog kommer somna till... om den inte är för bra. Som de förmodligen är. Här är den...





För bloggens, dator skärmarna, er och vår skull skippar jag bilden på oss. 

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0