Män som säger att kvinnorna skall hållas i köket, är män som inte vet vad dom skall göra med de i sovrummet,

Nu är jag så jävla redo för sälen så de finns inte, införskaffat ett underställ, psejsa till de lite med blommigt, är ju trotts allt tjej. Sen idag inföskaffade jag mig ett par efterlängtade goggels. SÅÅÅÅ nöjd!!









Snyggt va?

Så nöjd. NU kör vi.KÄnner bara att en hjälm kanske ändå vore på sin plats... vi ska ju trotts allt supa en del. Afterskin har ju så hårt golv. HIHI!! 

Införskaffade mig även min nyårsblåsa idag. MYTCKET nöjd men de får ni se om ni har privelegiet att se mig då. Eller bloggen efter hehe. 

Nu duschen! PUSS 
Imorogn kommer matilda så jävla exalterad, saknat henne massa!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0