Tack,

Känner en brutal sinnes ro just nu.
Känner mig så blessed över mitt liv, framför allt över alla fina människor som är en del av de. Jag har aldrig tidigare vart omgiven av så många härliga, ärliga och gudomligt fabulous personer. Alla är så snälla, hjälpsamma och personliga. Blir näst intill rörd, tårögd när jag tänker på er alla mina vänner, ni vet!

Mitt liv har gjort en 180 graders vändning på en otroligt kort tid och jag ser en spännande och rolig framtid framför mig.
De är nog första gången på 6 månader som jag känner mig lycklig och förväntans full på framtiden. Den här veckan har vart otroligt viktig för mig och jag har lärt mig så jävla mycket om mig själv.


Kommentarer
Postat av: Yara

Du förtjänar de här gumman

2011-12-18 @ 12:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0