,

Vet att bloggandet vart dåligt men de har inte hänt inte så mycket bara jobbat sönder mig typ. 

Men tänkte jag skulle berätta om min tisdag som spårade ur totalt!!

De började med middag med på Le Grand med Rebecca, för att fira hennes födelsedage 2 månader försent. 

De var SUPER GOTT!!





Efter de så gick vi till HÅPES, för drinkar och efterrätt. Men vi skippade efterrätten och ersatte den med drinkar. 
Mötte upp Daniel där och yttligare lite senare kom Gurra. 



Vi var ensama på håpes ett tag och härjade sjukt SJUKT kul 


Jag lekte lite DJ, musiken uppskattades inte utav alla... bara mig

Rebecca älska presenten. Ni ska få bilder på den sen, såååå nöjd!!
Sen efter HÅPES vart de Royal och sen kunde vi ju inte sluta där. Så blev kvickan med en lång härlig HÄRJ natt. 
När kolockan började närma sig 7 så tyckte vi att de vart dags att dra sig så runt åtta däckade alla. HAHA!


Mer detaljer än så här får ni inte. Mohahha!



Kan säga att jag var sååååå sliten dagen efter så de är sjukt!! 
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0