djupa hav har en yta som syns,

Haha, måst berätta roligaste grejen.

Ni vet man kan ju ha vissa ord som man säger i var och varannan mening?
Ja, min kära kollega Christian har det, sanning, sanning om och om och om igen.
Så igår.. UFFT jag vart så trött på han, ordet skar i mina öron, haha, så jag sa: Slår vad som att du inte skulle kunna hålla dig en hel arbetsdag utan att säga det...
Svar; är det en utmaning?
Vi bestämde oss för att den som förlorar ska få bjuda den andra på mat på "pizzatorsdag".
Jag kom idag utan den minsta oro för att förlora, det hä var ju som att sno godis från en liten unge ju.

Kan ni gissa hur det gick?

Ja, som vanligt. Jag van!!!
Andra gången sen jag började som vi har slagit vad och jag har vunnit, seger smakar gott!!
Nu då, kan ni gissa efter hur lång tid han sa, sanning?



50min!!

Jag dog inte ens EN timma kunde människan hålla sig, en liten fjuttig timma ens, hahha!

Segern kommer smaka ljuvligt imorgon. 

Nu blir det sängen späckat schema för morgon dagen också och jag har en del sömn att ta igen. 

Puss!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha kallas att bli distraherad utav en annan knegare där! Jag failade okej erkänner men din vinst var väll god ialalfall så! (Y) SANNING!

2011-02-04 @ 00:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0