en obekväm magekänsla,

Känner mig så där halv deppig men helt utan anledning...
Kan komma på en anledning men tycker att jag borde känna så här varje dag men varför just i dag?
Det är ju snart helg?
Fredag;
- Hum åka på några ärenden
- Hälsa på mormor,
- Om humöret inte är bättre då då blir det att shoppa upp humöret och skita i ekonomin 
- Sen efter allt de så lir det jobb och kommer då träffa min ÄLSKADE, underbaraste,bästaste och finaste ALAA!
Lördag:
- BRÄDA, åker iväg med Robert och åker bräda och dricker öl,
och förhoppningsvis hamnar jag inte på kryckor denna gång, 
om Robert visar lite moral denna gång
- Kommer hem ska äntligen få träffa sötaste Alexandra fixa oss sen bär de av till Linn pinn för lite krööök sen blir det     väl en sväng på krogen, vart vet ej. Jag går nog till Håpes eller grappa.
- Sen.... in i dimman kanske?

Nä jag vet inte.

Nu ska jag alldeles strax sova, ska bara sjöla ur min inpackning och ta bort min ansiktsmask.
Kolla lite serie och sen så....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0