,

Namn: Alexandra
Ålder: 19
Bostad:Eskilstuna
Jobb/plugg: Plugg
ny! Singel: ;)


Alexandra, aAexandra min kära Alexandra.
Denna männsika har jag käns länge länge, vi har var vänner länge länge. Men inte alltid har vi umgåts så mycket som nu.
Vi gick i samma klass från 1:an till 8:an.
Jag minns mycket väl när vi gick 4:an eller 5:an kasnke när vi varje dag skyndades oss hem för att kolla på Melrose Place, drack oboy och åt mackor ( i mängder) och efteråt satt vi och pratade om dagen avsnitt och om vad som kanske skulle hända i nästa. Det var så otroligt roliga tider, inga beskymmer bara livet. 

Vi tappade kontackten men jag kände ALDRIG, inte en ända gång kände jag att jag inte kunde ringa henne. Och det är det som är vänskap. 

Nu har vi den underbaraste tiden, med matkvällar simskvällar och någon enstaka fylla ;)
Nu har ju inte minna och Alexs matkvällar inte bliit av så mycket eftersom jag jobbat kväll men snart, när jag slutar och tar mig ett "vanligt" jobb så blir det av igen. Hihi! Saknar de så ser fram emot den tiden. 
När vi inte har matkvällar, simskväller eller är fulla så spenderar vi den tiden tillsammans med att snacka skit och ge varandra goda råd.
Alexandra är den personen som verkligen är sig själv, i alla lägen. Hon säger och gör allt som faller henne in när det passar henne. Och det är det som är lilla charmen med den lilla blondinen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0