,



Namn: Matilda
Mitt smeknamn: Tild
Ålder: 19
Bostad: Nyköping ( fick jag rätt Tild?)
Jobb/plugg: Jobb
Singel: ? ;)



Matilda, ja vi har känt varandra sedan vi gick 1:an gymnasiet och jag minns även hennes första dag här i Tunis.
Första luncken på skolan sitter jag och Johanna vid ett bord och ber henne slå sig ner. 
Det var dage ett på en underbar vänskap. Matilda är den personen som jag festade loss mest med sista tiden på gymnasiet och de var de roligaste kvällarna någonsing. Vi gjorde så mycket sjuka saker och så mycket skoj... önska att man kunde säga att man mindes allt. Haha!

Även om Tilda inte bor i stan längre så har vi bra kontackt och vi ses så ofta vi kan. Var nydligen hos henne för första gången i hennes nya stad nyköping, super mysig kväll. Vi bakade pizza och kollade på sunes jul.

Matilda är den typen jag ringer om det hänt någonting. Om vi inte hört på ett tag så kan samtalen bli långa och utdragna. Mycket skatt och i många va meningarna kommer OMG upp.

Jag är så jävla glad att Matilda valde att sätta sig vid bordet den dagen för vem vet vad som hänt annars...
Vi har många minnen tillsammans, ycket som hänt och mycket minnen att komma.

Bilden här åvan är speciell, inte bara för att det var stundenten men bara för att den är det. Min student spenderade jag mest med Matilda både innan under och efter. Vi hade så sjukt kul under hela tiden och jag kunde inte hittat en bättre männsika än Matilda att få sitta brevid i aolan, springa ut med stå på flaket och hoppa med och att gå på och hem med efter studentfesten.
Älskade Matilda en under bar vänskap har växt sen vi började 1:an för 4 år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0