seeeee på mig,

Åh, lördag lördag LÖRDAG, längtar!!


Äntligen har tjatat och tjatat och nu ska jag äntligen få stå på mina ben och åka ner för en brant backe men antingen en eller två träbitar på tossingarna. Hihi

Det blir det årliga med Robert som vanligt, hans fars jobb åker upp för att härja i backen lite, ska bli sjukt skoj. Bara längtar.

Det finns ju inget bättre än att stå på toppen av backen dra ner brillorna och känna ruset i kropen när man  med säkerhet ( skidor) eller osäkerhet ( bräda) åker ner för backen. Rusat av att känna den kalla luften pressa sig mot ansikten och höra snön under brädan/ brädorna.  Sedan sätta sig i liften njuta av utsikten och kolla ner på de andra åkarna i backen, skratta och peka eller imponeras. Prata skit, dricka el öl och bara njuta.

Ljuvliga, ljuvliga vinter!


Jag och Robert ( 2009) första gången jag åkte med, ( orangehårig, ufft)


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: tack så himla mycket! det värmer!

2011-02-02 @ 08:03:41
URL: http://fashionbible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0