som om det aldrig hänt, en oförklarlig känsla av förvåning,

Älskar denna Blogg, Förljer som om de vore bibeln http://fashionbible.blogg.se/, grymming!

Bara tvungen att säga det.

Idag blir det bara chill, har möte på förmiddagen sen bilr det nog luncha med min lilla Rebecca och tjattra lite om livet, sen betala min böter, funderar även skarpt på att shoppa lite till. Kanske borde ge mig med tanke på att förra veckan köpte jag bla, två väskor en BH, två par byxor, en blus, en skjorta, trosor osv listan kan bli lång. Lägger upp bilder när jag får tillbaka min kamera från min far, som snodde med sig den till Alperna) 
Efter de ansträngningarna blir det jobba och slita! Sluta jobbet 23,30 hem och lägga sig sig sen sova MASSSSSOR. 

Men skriver väl mer sen... kanske, kolla in så får det kanske bli en glad eller en tråkig överraskning.

PUSS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0