Tack, du får mig att skratta,

Kan ni fata det om exakt 3 fucking veckor ligger jag på en strand och har inga större bekymmer mer än,

" humm, en till drink?"

" humm, ska jag bara i havet eller polen?"


Säg inget annat än att ni är avensjuka? HAHA!

Funderar starkt på att göra som förra året, lämna mobilerna avstängda hemma i kalla, tråkiga Sverige, lämna alla mina tankar och proppa väskan fylld med böcker istället.


Oman, förra året (mars) med min älskade mor!

Hotelets framsida/ingång
Lobbyn,
Frukost utsikten
Havet
jag... haha
Ser det lockande ut eller vad?

LÄNGTAR så otroligt mycket, det är inte långt kvar nu. Bara grejen att byta biljö är ju hur skönt som hälst och inte behöva tänka på jobba och annat skit som händer i ens liv, ännu skönare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0