2 sträck,

Tyckte innan det kom till att explodera i trend att sidecut var det bästa, det snyggaste och nästan ett måste. 
men nu idags länge är jag glad att jag följt min magkänsla och sa nej när tjejerna uppe på frisör tog fram masikenen. 

Hade ångrat mig nu och enbart känt mig som en i mängden. DET är så jobbigt nu att alla måste ha det. Snyggt ja men inte  på för många.

Jag tycker att sidecut passa alla stilar, Om man är mer "fin" och söt så tuffar det till det lite men samtidigt det det inte på tvingat ut.
men även om man redan har den lite " tuffare stilen" så passar de in utan att det blir för mycket.

Plus om du har gjort det går det fint att köra över lite hår så det nästa inte syns sen. 

MEN NU får det räcka har klippt massa sidecut, tjejer stop, nej, nej, nej!!!

Dessutom det går att slicka åtet så pass mycket att det ser nästan ut som en sidecut på lite avstånd och då kan man ha det mer när det passar, när man känner för det liksom.


Där det är några som trott att jag gjort en sidecut på denna bild men NEJ, BARA SLICKAT. 


BRA TIPS FÖR ATT SLICKA HÅRET;



1:
Svinborste BÄSTA BÄSTA, jag skulle själv inte klara mig utan min. 
SLICKAR så in å ****. Dessutom bra att borsta håret med om man har tover. 

2:
Matrix Sleek Look Smoothing Straight Polish Steg 4 Ett glansvax som ger definition och håller borta frissighet.
Den är frissar inte heller upp håret ingen när/om det är fuktigt ute, den är nämligen fukt avstötande. Och man har den i torrt hår. ( jag bruckar ta lite av produkten och lägga på svinborsten och sen dra den genom håret)

3;
matrix AT airtrix, använder jag också. Det är hårsray fast när man strutar ut det är den... blöt kasnke jag skulle förklara det. Att den inte är "torr" när den kommer ut flaskan gör att man kan spruta, dra med borsten den stelnar efter borsensdrag.  SUPET ( Brukar även använda den när jag vill grama till lite lockar)




Det är mina 3 TIP för att slicka, så SLUTA nu att  gör sidecut!!!

SÅ NEJ NEJ NEJ!

Nu ska jag sova.
PUSS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0