,

Namn: Robert
Mitt smeknamn: Roberto
Ålder:20
Jobb/plugg: Jobb
Singel: Ja ;)
ROBERTO, vi har inte känt varandra så länge, vi lärde känna varandra i samma veva som jag och Kim.. typ alla fall. 
Robert, han är en sådan go kille, en riktig lite busen men han har sina moments då man kan skymta en riktigt liten gentelman där inne. Han kommer göra någon flicka väldigt lycklig nån dag.
Vi brukar ofta små gnabba när vi ses och det brukar alltid sluta med en större eller mindre brottningsmatch. Jag vet inte om han tycker det är lika kul som jag men han får ju vinna varje gång allafall.
Robert och jag brukar kolla mycket film tillsammans och innan och efter filmen blir det en del snack om allt från himmel till jord. 
Robert brukar även ta med mig på hans fars jobbs skit resa som görs varje år. Och det brukar alltid sluta med en öl för mycket på bussen hem. Men det är lika förbannat kul varjegång.

ROOOBEEERTOO <3



Detta var den sista  jag gjorde. Det finns många mer vänner i mitt liv med men min tid innan jag åker ny var för knapp men jag älskar er andra också och ni vet vilka ni är. Pussspusss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0