,



Namn: Rebecca
Mitt smeknamn: Beck, ( och många mer)
Bostad: Eskilstuna
Jobb/plugg: Plugg


Rebecca är den vän som har funnits vid min sida längst, så långt tillbaka faktiskt tills vi lång i vaggan.
Hon är den personen som funnits vid min sida längst. Vi har så mycket historia tillsammans så det går inte ens att beskriva.
Bästa är nog ändå och kommer alltid vara Mallis. Vi åkte till mallis VARJE år när vi var små tillsammans med våra familjer, samma hotell. Och därifrån har vi de bästa minnen en unge någonsin kan få. 
Vi har vart vänner hela livet delvi säga. Vi har alltid haft kontackt, alltid pratat med varandra. Jag ringer alltid Rebecca oavsätt vad som hänt och känner att det finns inget jag inte skulle kunna säga till henne. Och eftersom hon alltid funnits vid min sida så finns det inga alternativ att hon inte skulle göra det. Älskar henne så mycket!
Hon hör alltid av sig och säger " Hej Pilling" frågar hur jag mår vad jag gör coh hurlivet rullar, percis innan jag frågar tillbaka samma saker och sen blir det en mass shit chatt. Alltid lika kul med hennes samtal.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0