kolla mig i ögonen och säg att jag ljuger,

Under 2010 har du hunnit med följande:
Hånglat med en kille? ja
Hånglat med en tjej? ja
Myst med någon speciell? speciell och speciell, vem fan är de egentligen
Pussat en killkompis? ja
Pussat en tjejkompis? ja
Saknat någon riktigt mycket? ja
Fått nya vänner? ja
Haft sex? ja
Gråtit inför den du tycker om? ja
Älskat någon på riktigt? ja
Gjort något du lovat dig själv att inte göra? ja
Gjort något inom kärleken som du sen ångrat? Ja
Varit förälskad i någon? ja
Kramats med någon? ja
Fått en rikig utskällning? Nej
Varit med om något oförglömligt? ja
Busringt någon? Nej
Ljugit minst 100 gånger för någon vän? Nej, då räknar jag inte vita lögner
Rökt? ja
Snusat? ja
Druckit alkohol så du spytt? ja (A)
Rymt hemifrån? nej
Skolkat? MMMMM JA!
Slagit någon riktigt hårt? Jag brukar slå mins en / år så, ja
Varit riktigt arg på någon? JA
Hatat någon? JA
Till sist, hur tycker du 2010 har varit? Början sög slutet GULD!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0