Lycka är att minnas gårdagen, drömma om morgondagen och leva idag,

visste du..


att jag vill ha:
en större garderob

 

att min senaste kyss:
var mmmm

att jag lyssnar mest på :
Inget, det som dyket upp till hands,

att jag pratar:
för mig själv när jag kör bil och bollar med mig själv,

att jag inte gillar: 
LÖK

att min första riktiga kyss: 
var av min bästa vän,

att jag avskyr när folk snackar: 
osanning, men älskar när folk snackar osanning när jag vet det


att kärlek är: 
jobbigaste som kan hända någon,

att jag gillar att :
gå på bio själv,

att jag alltid kommer att :
humör svängningar,


att jag är hemligt förälskad i:
JONNY DEEP, DÖDA FÖR HAN

att sist jag grät var:
dagen innan nyårsafton,

att min mobiltelefon är:
personlig

att när jag vaknar på morgonen:
bör du inte prata med mig,'

att innan jag går och lägger mig:
kollar jag olika serier

att idag har jag:
slappat

att jag just nu tänker på:
orkar inte skriva de,

att i kväll ska jag:
det visar sig vad som händer,

att i morgon kommer jag: 
Jobba,


att jag hoppas: 
Att min dröm går i uppfyllelse



Kommentarer
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Allt bra med dig? Kram

2011-01-07 @ 22:04:27
URL: http://ellminas.blogg.se/
Postat av: F

Tack snälla du, du har själv en fin blogg! Bara bra med mig :) själv?

2011-01-08 @ 06:01:54
URL: http://frommyinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0