Mitt dåliga humör tar över tangentbordet,

avsaknaden av romantik i vardagen,

Jag känner en otrolig saknad av romantik i min vardag, i mitt liv överhuvutaget.


Kommer ihåg när man var lite och man drömde om kärleken, om att hitta sin groda men nu... gör jag det än?
När man var lite såg man på film hur det ALLTID slutade med lyckliga slut men i verkligheten gör det inte det. Går man in och läser på Aftonbladet.se så är det bara hemskheter och inget annat.

Jag vet inte om jag tror på prinsar och prinsessor. 
Är det samhället eller den uppsjö av killar som knullat mitt huvud med iden på att de finns en prins?

Killar har en förmåga att få oss tjejer att känna oss speciella på många vis men i slut ändan brukar det alltid handla om att få dopa kuken i fittan..... Det är få som tänker annat när de är i min ålder...*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0