Eskilstunas bästa gratis psykolog,

Tänkte att jag skulle lägg ut några bilder från året som vart från nästan varje månad och skriva EN kommentar under...


Januari, 
Nybron, minnes värd kväll, varför?
Februari,
Jag och Sara, en vimmel bild som ingen av oss mindes att någon tagit,

Mars, ( får bli två bilder )
Jag fyller 19år, inget firande förutom med släkt.
Oman, med min älskade mamma,

April,
Bilade med Ponta till Avesta för att gå ut och härja på Avestas krog
men blev så packad att jag var ute ur leken innan 23,

Maj,
Festade med Matilda mer än någonsin och hade bland de ROLIGASTE
kvällarna Någonsin.

Juni,
Tog studenten den 12 Juni, från ST:Eskils gymnasium, klass HV3B, frisör.
Tillsammans med Matilda Lind, Alaa Al-Sahli och Johanna Söderlund!

Juli, Här måste de bli två bilder,
Från min nackskada som jag fick när jag blev misshandlad....( av en 
hårdgräsmatta)
Jag och Matilda på bästa förfesten någonsin, 

Augusti,
Slutade på Ihabs salong och inom en kort tid senare började jag på 
Alaas salong. Det bästa med mitt jobb är att min Kollega är min BÄSTA
VÄN!

September,
Emmy&lLinn fyllde 20år, Alaa fyllde 20år, inte så mycket festande
den här månade mycket chill kvällar. Bra månad.

Oktober,
Halloween, Matilda kom, Och strax efter det började jag och Alex 
med våran krogen fria månad och jag började med min hård träning
(som inte blivit av så mycket nu under jul o nyår) 

November,
Jag och alex körde med mjukisar i nästan en månadstid,
mycket sims mycket, mycket popcorn, mycket MYS

December,
Spontan köpte mig en Iphon, firade Robert, Jul och nyår.

Det är mitt år, den korta v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0