,

Jag har vart så dålig med bloggen under ju och nyår men det beror på MASSA att göra, jobb, planering och vänner och att haft massa annat på huvudet som inte hör hemma på en öppen blogg.

Det år mycket som händer i mitt liv just nu och allt kan inte vara med här, även om jag ibland kan känna att jag bara vill skriva av mig om ALLT som händer i mitt liv så kan jag inte, vill inte känga ut någon annan eller mig själv. 

Men men ska väl kära en KORT uppdatering om vad som hänt.

Innan JUL:

Innan julen var det massor att göra, handlade de senaste julklapparna dagen INNAN jul, slog in allt dagen innan jul.
Julen är inget annat än stress för mig, panik och påtvingat. Nej, jul, nej tack! inte igen.
Men det är väl tur att det bara är en gång per år.
Jobbet, det är otroligt tråkit att vara själv på en salong när man inte har kunder, så jag fick helt enkelt underhålla mig själv. Tomten och jag satt och tog massa kort tillsammans.

Julafton, traditionella jul ölen efter familjefirandet med familjerna.


Efter Julen, så var det en vecka med MASSA jobb, gillar. Och sen julrean, det var den sämsta rean jag sett EVER. Aldrig köpt så lite på en rea förut. Det blev, två par skor, två tröjer, mobil skal, en väska. THATS IT.

Sen var den en massa att fixa in för nyår, Stockholm inte för att för att göra någonting bara köra.
Sen kom ju nyår och jag måste säga att det har vart det bästa nyåret någonsin.
Jag känner att jag mår bra, jag trivs fruktansvärt bra med mitt liv och allt som händer. Så iomed de så kunde det inte bli så hemskt.
Plus bra sällskap och bra planering gör att inget kan gå fel. 
Min och alex dukning och pynting
Tjejmiddagen,
TOLV SLAGET, på stan
Tolv-salget, Jag känner att jag lärt mig en jävla massa det här året,
Om mig själv, andra personer, och hur man hanterar olika situationer.
Lyckat år på många olika sätt, en usel början men ett UNDERBART slut!
Dunder fulla ROBERT,


Detta får räcka. 

Jag vill Önska ALLA mina läsare en god jul, ett gott nytt år och en god fortsättning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0