De går bra nu,

vt att jag lovat uppdatering men jobbat och sovit så jukt mycket. I förrgår, kom hem vd 18 somnde på soffan 18,30 vaknade igen vids halv tolv, gick och la mig i sängen och somnade om och vaknade avväcka klocan 8 dagen feter.SINNES!

Kan lova att gådagen var bland debästa adeesååå jut rolig å deinte är sant!


Ja och Rebecca var oh käkade middag på grappa. Snackade tjejsnack och hade de allmänt mys. Efter de såg jag nog den BÄSTA filmen ever!
Den var helt sannslös! grät, skrattade och höll andan. SÅ JÄVLA bra. När filmen var slut bröt jag och Rebecca nästan ihop, 10år har man följt och kollat filmerna, kan inte fatta att de är över Kan inte fatta aldrig mer en bio med harry potter.... MÅSTE SE DEN IGEN!

Efter bion gick vi till brasses och hade en sjukt bra kväll, de involderade de, dans, dans på bord, överflöd med alkohål och ett HÄRLIGT jävligt bra gäng med människor!

Var nog lätt bästa kvällen på Länge, lägger upp bilder ikväll från gårdagen och lite till så håll utskik.

Nu ska jag drick de sista kaffet vänta på att Simon och grabbarna kommer tillbaka från pizzerian. Sen blir de nog att åka och bada och sen blir de klippningar. Och ikväll Fika med suss och sen TJEJKVÄLL!

LIVET LEKER!

( har inga bilder att  lägga upp nu efter som jag inte är hemma, lägger upp en random bil istället)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0