död,

Sämsta dagen NÅGONSIN, har fått krigat heeela dagen och de var min lediga dag också. 

Dagen har vart otursdagen, inte fått de jag ville ha gjort gjort, setat i telefonköeer, på banken, cykeln pajade, krigat för att få tag i vissa personer, möten som blivit utdragna... de blir bara värre och värre. Under ett tillfälle under dagen så var jag fan nära på att bryta ihop under ett tag idag. Villa bara ställa mig och typ skrika och gråta.

Men avlutade dagen fint med en motorcykeltur, grillning och en bilfärd med min vapendragare. Fick en RIKTIGT fin film från bilfärden också. 

Ska lägga in biler snart, ska möta Rebecca nu och ta oss ett litet snack. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0