,

Jag är INGET fan av kärleksfilmer, jag tycker inte om den babblande skiten men dessa filmer är HELT underbara!
Den övre och den undre, helvete vad jag grät första gången jag såg dem! Mitten, jo visst grät jag men var för förberädd på att gråta. Tre kärleksfilmer ni INTE får missa. 

Ni vet ibland så känner man bara att allt skulle bli mycket lättare om man bara fick gråta en skvätt, se på dessa! Jag älskar att få gråta av mig, jag behöver gråta. Jag är faktist gasnka känslig av mig med att få gråta ut ordentligt är de sällan man gör. Jag känner just nu att ikväll ska jag barkadera upp med en av dessa, popcorn och näsdukar, ikväll ska jag gråta av mig en skvätt!






BÄSTA FILMEN!




KÄRLEK




Sorlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0