finns ingen mening bakom de, finns ingen anledning men ändå...

Ska blogga bättre snart jag lovar imorgon ska jag fixa en massa med bloggen. Men haft haft MASSA att göra. Ni ska få höra om min sinnes sjuka helg och bilder från den. 

Ska berätta en massa, diskutera och säga vad jag tycker och tänker lite mer också. jag har några heta ider i huvudet som jag vet komer reta vissa av er gasnka så mycket för jag säger dem men men de får ni ta, ni som brukar hänga här ni vet ju hur jag är. Men de dycker upp i veckan och nästa. 

För mig känns de som om de är onsdag eller torsdag. Jobbade ju i söndags de gjorde att jag bara hade ledigt en dag förra veckan och iomed de så kändes de inte som helg riktigt.Men de tar man igen nästa.

Borde sovit för länge sen men de är en sak som gör att jag inte kan sova, någoting som får mitt huvud att snurra, vrida sig tusen varv. Hatar när de är någonting man funderar på som man vet att man aldrig kommer få svar på...

Vill också skriva tack till brudarna för igår, även om de inte blev som våra tjejsöndagar brukar vara så var de mys ändå. 
Också tack till Simon som fick liv i mig i morse och tack för att du körde mig till jobbet. Stjärna till dig. 

Dagens lunch,




Gårdagens bilfärd,

Borde sovit för 3 timmar sen men sånt är livet morgon dagen kommer bli hård men förhoppningsvis blir de bäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0