låt mig höra...,

( ni får en lite update medans jag jobbar och sliter)



Igår, fan sov bort nästan HELA min lediga dag, blev jätte besviken. Men så går de hann ändå med en del, 




Sprang runt i bikini, lyssna på musik och stäadeade.
Hann även med att sola en del och fick en härlig rand, Kan tala om för alla att jag fick en jätte fuckad rand på söven min. Hade bikinin på ett hel konstigt vis och nu är randen ett faktum MÅSTE BORT!
Åkte även till ikea...
Kakae god mat och var där som moraliskt stöd åt Hanna och Simon. 

Hanna som sa att hon skulle handla "lite" och trodde själv att hon skulle hamna under 1000 lappen gjorde de inte. Och jagv ar den ända som gissade rätt. Hihi Kom jätte nära!

Sen efter vi konkat in allt i Simons lägenhet så träffa jag Rebecca och de blev em massa fika och bus. Alltid lika kul med Bexet! Vi smidde onskefulla planer som vi måste sätta i värket. SÅÅÅÅ pepp!!
Nu är det bara 4 timamr kvar och kanske 5-6 timmar kvar till jag är full och galen, ska ROCKA ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0