Mobilbloggar,

Finns en bra anledning till att jag inte bloggat. Senaste starna har jag mått ganska pissit och har bara legat hemma. Har knappt pratat med någon och sängen och tragiska filmer har vart mina vänner.

Vet inte varför jag mått som jag gjort heller men när de blir så blir jag en riktig grubblare och av den andledningen skriver jag nu. Jag vill få ut tankar som jag inte har pratat med någon. De flesta kommer nog inte förstå så mycket men kanske läs vart ändå?!


Vet inte varför jag tänker så här just nu men.. Men jag undrar om de hade vart mågpnskillnad idag on jac handlat anorlunda för mer än ett år sedan. Jag undrar om jag handlat anorlunda den där vinterkvällen, undra hur situationen hade sett ut nu. Visst fick jag ut så mycket men var de min idioti som än en gång tog över som förstörde de som nu inte finns. Jag har en förmåga att inte tänka före jag handlar och framför allt när jag druckigt. Jag har aldrig sett de som ett misstag förens nu. Tidigare har de inte funnits i mina tankar, har bara ryckt på axlarna och tänkt skit samma. Men varför just idag tänker jag anorlunda?
Frågan är, går jag verkligen miste om någonting värdefullt eller är de bara för att jag mått så dåligt phykist de senaste dagarna jag känner så? Jag vet att jag hade härligt stöd och tröst där förut men nu, om jag handlat anorlunda hade jag haft de? Idag saknar jag de som jag lämnade bakom mig för snart ett år sedan.

Jag tror inte många fattar eller om ens någon gör de, men jag har alltid skrivit när jag får för mycket på huvudet. För de känns som om de onda Tibet ut genom fingrarna och fasnar i de ord jag skrivit. Jag vet inte vilka som läser här men de har ibgen betydelse, kanske detta sätter grillar i huvudet på någon om de är så låt bli att tänka. Och av den anledningen vart de här skrivet. Jag känner att de måste vända nu har så mycket annat att tänka på. Kommer aldrig ge förklaring på de här förmodligen..

Lovar fet bra uppdatering snart och bra inlägg. Har en del bilder att lägga upp och tragiska film rekomanditioner att ge er ;) Tänkte dra till med en " frågetecken stund" igen också, även om jag inte fick då många frågor sist :P Så klura ut några bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0