BILDBOMB,

Ni anar inte förra veckan var nog en av de bästa veckorna på LÄNGE!

HEla veckan var underbar, tänkte berätta för er och jag börjar med bästa onsdagen någonsin!

ONSDAG


Jag och Rebecca käkade middag på grappa tillsammans. Mätte och belåtna sprang vi till bion för att se HARRY POTTER!!!



Och jag lover er, de var den BÖSTA någonsin. Den var så jävla bra. Satt och höll andan hela filmen. När den var slut så brast de för mig och Rebecca, 10år har vi följt den som besatta och nu är det över. Känns lite så där halv jobbigt!
Den var så se värd att jag känner att jag MÅSTE bara se den igen!!!!!



Efter bion vart de brasses, hade super kul!! Dansade och drack hejdlöst. Men de var ändå första källen jag minns på länge, haha! Så de var ju lycat. Var ledig på torsdagen så var as skönt att kunna släppa loss ordentligt.


Kvällen grym, grym grym!

TORSDAG


Sliten krigare vaknar, glad att hon är ledig, Åkte och badade, käkade slagsta glass och klippte två stycken. 



På kvällen vart det mys, mys, hos Emmy. Inte en lugn sec när vi var där. De var nästan som om vi skulle vart fulla. Vi dansa skön och hade de chill. Simon gjorde de misstaget att han somnade... Inte smart så han fick vatten rakt i fejjan.... Stackaren



FREDAG


Jobbade hela dagen, kändes som om man bara gick och väntade och väntade på att få sluta. Efter jobbet åkte jag och sola sen..
Matilda kom hit! Åh! vad kul det var att träffa henne igen. Alldeles för länge sen. 

Den kvällen var vi på Brasses igen ( matilda hade inte vart där sen de byggdes om)Jag höll mig stadig men kan tyvärr inte säga de samma om Matilda... 
Efter krogen drog vi till Kebab huset för att käka. Matilda som vinglade så mycket tappade ut en kebab på golvet.. Hon tyckte att de inte var hennes fel så hon krävde en ny. Hon fick köpa en BILLIGT, den låg ner packad i en take away påse. De ville hon skulel gå såklart! Men icke sa nicke sa Matilda och började möla!



Dagen efter vart de den klassiska walk of shame, hahah. Fikade och pratade skit, innan vi åkete hem. Sen tillbaka till stan för solning!


De mesta bilderna har jag redan lagt ut.

LÖRDAGEN



Grillkalas hos mig, jag och brudarna!

ORKAR inte förklara kvällen.


Möl kalas,


Lördagen var , Bra, haft bättre kvällar. Men kommer aldrig mer ge som förslag " vi tar taxi"


SÖNDAG


Till en början var de en lugn frukost men musiken och brödet kom snabbt frm och diskutioner om går dagen. Men de var allafall skit mysigt och sitta ute med brudarna och lyssna på musik och bli brun. 



Efter Rebecca åkt bestämmde jag och matilda oss för att ta en drink på stan och vänta på hennes buss.Ja men de eskalerade sen och 3- 01 tiden vart de på Royal.
De vart gasnka hårt. Nästan för hårt jag var allafall väldrig pack när jag gick hem.  De var TUNGT att jobba dagen efter. Varje steg till jobbet kändes som en prövning...


JÄVLA UTLÄNINGAR

Hade allafall, sjukt trevligt och är sjukt NÖJD med hela förra veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0