Hur kan en tom ruta göra mig som besatt,

Stockholm med Becki!


Rebecca var så social på tåget,
de blev bättre,
Tycker de ser så kul ut, vi göra samma fail min och samma rörelse med handen typ..
Krogen toan,
Upps! Där var de slut på de roliga.. HAHA!!

Sliten dagen efter, mins sagt
Käkade sen åkte vi hem, Fricki körde Henrick till nyköping först sen TUNA

Min soffa har nog aldrig vart så skön!
Var ensam hemma också ( händer typ 3 ggr / år ) Hoppade in i duschen satte på bikinin la mig i soffan med dator och popcorn. Sen rörde jag mig inte där ifrån förens 01,30. Då åkte jag och Emmy och krigade. 
Toppen kväll. 
( alltid velat kasta en drink, eller dryck i ansiktet på en kille) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0