ska jag?,

Tänkte dra till med bildbomb från midsommar, dagen och dagen efter!
Här har ni, mitt midsommar 2011


De var så fullt av männsikor och packning, att när vi öppnade dörarna så rammlade saker ut
Emmy och jag vi kan fula oss vi,
Alkohooool, Bålen gjorde sitt kan jag säga.

Uppmerksamma CPet i bakgrunden,
MERA BÅÅÅL

Fick mig en midsommar puss också :D

Någon efter de här övertalade Hanna mig att springa naken genom hela festen och ner till vattnet för att nakenbada... Jag gjorde de, första doppet för i år och det var KALLT. Men nöjd att jag nakenbaka ( gjorde de inte förra midsommar)

Efter de spårade de ur, bilderna där ifrån behåller jag för mig själv!


Dagen efter,




Efter jag var sist ut ut tältena, legat på gräsmattan, beklagat mig över att jag ville dö och sökt mig min bakis cigg så...
fick idean Emmy och jag att kolla när simon skulle köra bränbolls kup. Så mot stora sundby åkte vi, bakis och förjävliga!

De gick nästan enligt planerna...

BÄSTA maten någonsin kändes de som!
Kändes oss lagon förjävliga, satte oss i två stolar droch fram Simons täcke och öppna ölen.
Killarna hade tagit fram ett party tält, en bänk, massa stolar och musik och tur var nog de...

Emmys och min party låda, den innehåller allt. Cigg, tändare, snus, öl, vin läsk och den fulldes under dagen med fimpar.
Messade denna bild till ett gäng härliga männsikor,
Än så länge var de lugnt, Emmy lite halv bitter dock,
Killanra var super härliga,

Sen kom regne, åskan och blixtrarna vi var så jävla glada för patytältet
då. Vi bokstavligen
satt i en dam...
Vi flydde under tak, räddade partylådan och killanas musik och grejer så gott de gick
Pizza till middag.

Killanra kom två, vi åkte tillbaka till stan den blev den en vin kväll hos hanna, där kollade vi bilder från midsommar och annat SUPER MYS!



Dagen dagen efter


Två slitna krigare och en härlig lunch på first clas, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0