Va glad jag blir!,

Minns ni de HÄR inlägget?!



Fanns några tappra krigare som vågade ta ton!


Tänkte göra de enkelt och svara på dem och döpa dem till 1,2 osv uppifrån och ner!
1, dås ak jag fortsätta göra de och kriga och skriva mer ;)

2,
Nej, de skulle jag inte! Jag tror inte att de är nyttigt för vänskapen. Jag tror heller inte på att två vänner kan       ligga med varandra och att de sen återgår till desamma. Jag vet de. jag tror inte på KKs och jag tror inte på         vänner som ligger med varandra.

3,
Ja, hur ska jag se på den. Den ser väl ljus ut? haha! Är ju ung ett tag till så. Vet att jag vill jobba ett tag nu, ut      och resa. Sen när de är dags att vara lite mer seriös blir de plugg och bosätta mig någonstans.

4,
OJ! Den var svår. Jag vet inte riktigt... Första blicken är ju alltid utsendet men de brukar snabbt va de sista          jag kollar på. Sen blir de leednde, ögon och charmen såklart. Charmiga killar är ju de goaste ;) Nej men heöt        ärligt så vet jag inte riktigt vad de är, rätt tid, rätt plats rätt person.

Inte många frågon men några till... Kanske ska köra samma igen så ni får fråga någonting.. As kul ju, ni är bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0