varför kan jag inte sluta undra?,

Känns som om det är söndag idag men de är väl bara för jag söp igår antar jag. Så därför är min söndags ånges en dag för senad. Jag som nästan trodde jag skulle få slippa den den här vcka men icke sa nicke. Nu kom den. Men men lika bra att få det över stökat.





Sitter och lyssnar på den här låten om och om och om och om igen. 






Tycker den är grym, skönt att lysna på den. Den går rakt in i hjärtat på mig. Har lyssnat på den så mycket och så länge att pappa nu kom upp och sa " byt låt eller sätt in lurar, jag orkar inte höra den igen"

Så jag ploppade in lurarna och lyssnade igen och gör det än. Om och om och om igen! 
Känner hur hela bröstet trycks in, hur hjärtat blöder och hur mina ande tag blir djupa och tunga. 
Den får verkligen rakt in i hjärtat!

Även den här låten dödar en på söndagar. 



Och den här..


Hennes röst dödar mig, hon är sådan otroligt bra sångerska!

Förstår inte hur jag kan vara så lycklig alla andra dagar utom söndagar. Då känns de som om jag bara vill sjunka genom jorden, som den mest ensamaste i hela världen som om jag aldrig kommer bli glad igen. ( vet att de inte är söndag idag men känns så) 

Vill bara att veckan ska vara slut NU, jobbar så otroligt mcyket den här veckan. Och är redan pepp på nästa helg. Mest för att jag kommer judt de, jobba så mycket så kommer knappt ha tid för någon. 

I helgen tänker jag inte jobba, ska kriga. Matilda får semester så hon kanske kommer hit och vi firar de. Alltid s skönt att ha henne här. Känns som old times igen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0